Tuesday, July 28, 2009

TaG d@k EmMi

Syarat-syarat main tag ini : Tag dijawab dalam Bahasa Melayu sahaja. Tag orang yang telah men'tag' anda Tag orang yg anda mahu tag. 0. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu? -mkn ngan abg aku.. geng2 aku takde p seminar kat uniten bangi.. tinggal daku sesorang jaga opis... 1. 2 jam yang lalu? - susukan wani + pam susu - bersiap2 gedik2 nak ke opis laaa.. 2. Anda suka - makan aiskrim n coklat - dengar radio.. tv takde tak pe, janji ada radio - lame tak senamrobik/jogging - da mok mok.. uwaaaaaaaaaa - tepuk perut abg.. wakakaka - durian, manggis 3. Minggu lepas - balik banting.. sgt suka ooo.. - p morib, sekali jumpa kawan yg sama2 bersuka duka di spital klang.. 4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali - suatu masa - m.nasir - Keris patih - demi cinta - if tomorrow never come - ronan keating 5. Tiga binatang yang anda tak suka - anjing - khinzir - tikus 6. Lima fakta tentang anda - suka bawa iman n wani berjalan2.. time cuti mmg susah nak dok umah.. - suka makan tempoyak.. (jangan mara ye kak yus & abg wan).. hahaha - suka layan iman bercakap - suka peluk wani kekuat n buat dia nangis - suka tido.. haha.. tido ku tak pernah lena skang nie 7. Tahun depan mungkin - dah leh masuk umah sendiri, insyaallah... - da ada kete sendiri samada bli or amik ayah punya.. barang free sapa tak nak ooooo - tambah anak? opss... kasi wa rehat dulu aaaa.. nak make up umah dulu.. hahaha 8. Saya tak reti - nak pujuk orang, sbb aku pun tak suka org pujuk, nnt aku mara org tu balik.. - nak minta duit org.. so, kalu takde duit, sila dok dediam ye! - nak minta balik duit sy yg org utang.. camner ek? 9. Saya pandai - makan - habiskan duit, hehehe - buat sepah.. 10. Kawan saya - yg still contact saya sampai skrg - suami yg berkongsi cerita suka dan duka - love u so much! - penah terputus hubungan, dah jumpe n selisih faham/ jadi musuh kot? - yg suke kawan dgn saya n layan karenah saya di skype - yg ade list skype/frenster saya 11. Saya ada - mak, ayah, abg n adik - yg support apa yg aku buat.. dari segi kewangan, mental or fizikal... - suami n anak2 - yg buat hidup aku ceria n bermakna.. - kawan2 yg sedia mendengar luahan hati ku, melayan kerenah gila aku.. 12. Saya seorang - yang pendiam.. ye ke? hahaha - sempoi - tak suka serabut2.. nnt jiwa kaco.. - tak suka membebel, tapi klau da nak sgt, mmg aku bagi je.. - sensitip.. tak dpt apa yg aku nak, sure aku nangis.. huuhu 13. Adik saya - mohd zarul hazim bin norudin - encem, tinggi, suka bli brg branded supaya aku leh pinjam.. takat nie berjaya merembat jam tgn n baju2 nye.. hehe 14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4) - mak saya. the best mom in the world! - layan kerenah iman n wani, walaupun kekadang buat aku geram - spectra 3 ku, da 8 bulan berkhidmat ngan aku.. target lagi 4 bulan.. huhu chaiyok! - hidup aku 15. Bilakah pertama kali anda bercinta? - pas abih spm gara2 chating di kg/mamak.. setiap hari ku tunggu posmen hantar surat2 pakwe ku.. ekekekke 16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda - da ada anak 2 org.. - umur ? tgk raut wajah, mcm 20an, eceh! 17. Saya rindu - iman n wani.. wat per diaorang eh.. erm... - zaman kecil2 dulu - kamu ( yg baca blog saya tika ini, hehehe) 18. Saya tak sabar - kalo dah ckp cepat, cepat la, jgn tangguh2 lagi.. mesti aku tarik muka.. hahaa - kalo dah suke, nak jugak, tak sempat2, hehehee - nak dok umah sendiri.. tak best la share2 nieeeee! 19. 5 laman yang anda selalu layari - ushar blog org/sendiri - pcm - online skype time office hour - skang ni sibuk cari design utk kabinet dapur.. any idea? - myresepi 20. Siapa yang anda mahu tag? - yg dok ushar blog aku tika ini, hehehehe tq.... da la.. penat aku pknya!!

0 comments: