Monday, July 6, 2009

susu n pam lagikkk!... hahahah

salam all.. hari tu kan aku citer pam ku rosak.. huhu.. sgt jenuh n lenguh pakai manual nie.. aku bli cap pigeon.. mmg buat aku malas nak ngepam.. pam pun tak puas.. time tu la aku sgt2 rindukan my spectra.. 5 hari tak dengar bunyi spectra ku itu dan tak dpat membuat kerja2 dengan begitu lancar.. aihh.. time tu gak aku order medela harmony.. rm180.. murah la.. kat kedai2 standard dia jual rm269 tak silap aku.. tapi tah mana silapnya, barang yg ku order tak smpi2.. adeh.. terpaksa gak ku guna pigeon ku itu.. hari senin baru smpi.. tapi spectra ku da siap.. nah! skang ni MH aku diam terletak kat bawah laci nie.. huhu spectra ku kene ketuk rm80.. tak pe la.. tu la pelaburan aku.. kira aset jugakkan.. ye lah.. mahal oo aku bli.. rm 5++ aku tak ingt la.. tapi mahal la kan.. tapi mmg berbaloi..klau ibu2 lain sibuk bli mainan, baju mahal2.. aku bli tu utk wani.. dengan harapan dpt susukan dia selama yg mungkin.. target 2 tahun (jangka panjang).. skang ni da 7 bulan dia masih nyusu badan.. alhamdulillah... sgt2 bersyukur atas kurniaannya.. bangga beb.. sbb time abg dia time2 cam nie da campur da.. :(... ari tue.. dlm bilik semyang.. akak sorang ni bengkeng aku.. mahalnya servis + harga pam lagi.. then.. aku pun kuala fakta aku.. haha.. lantak la leh trima ke takkan.. susu sebulan rm 170.00 x 7 bulan (usia wani) = RM 1190.00 nah.. tak belanja besar ke tue? jimatkan? berbaloi tak dengan harga pam yg telah aku laburkan.. dan aku suka wani nyusu badan.. sbb time tu aku leh pegang dia tanpa gangguan sapa.. hahaha.. tgk dia peluh2.. wah.. sihat nye anak aku.. alhamdulilah sgt.. n insyaallah... mama akan susukan nur uzma izz wani selagi ada.. klau takde.. mama akan mkn byk2.. n cari info lagi utk bykkan susu.. yeah!!!

0 comments: