Thursday, July 9, 2009

kilauan omeh..

aku blikan wani gelang ari tue.. aku kirim kat member aku jer.. lgpun dia anak tukang omeh, so dia lagi terer la bab omeh2 ni dari aku kan.. hehe..
memula aku malas nak blikan dia emas, yela budak2 kan.. pas tu pk2 kebetulan aku pun nak cuci emas ku yg berkarat tue, so sekalikan je la.. aku bg duit kat dia, nnt dia pilih.. taste dia tinggi sket.. wakaka.. so aku bajet rm500 dpt 2 la.. gelang tangan n kaki..
sekali dia call.. raa.. aku leh dpt barang ni 420.00 leh pakai kat tangan n kaki.. bila kaki tak muat.. pakai kat tangan.. leh tukar2 la.. ada plak 2 loceng.. semarak je bunyi dia kan.. hehe.. aku blasah je la.. klau aku pilih kang tah apa2..
esok nya aku tgk.. wahhh sgt berkenan ok!... nasib aku tak muat, klau muat, aku da pakai dulu.. ekekek
layan je la gambar kat atas tue ye.. wani siap belek2 mende la kat tangan dia nie, siap ada bunyi kecing kecing lagi.. hehehe
raya nie leh la merelip relap kami 2 beranak.. wakakakka
* sory, gambar kekaboran.. hp tak canggih looo

2 comments:

eMMe said...

tgk tuu wani dok belek gelang kat tangan dia
cute jee...mesti dia pelekkk n belekkk omehh mak dia kasikkk, sayang anakkkk....
:P

Cikwa said...

anak pompuan harusss beli omeh ok!! takkan mak je nk liplap2 kan..??hehehe..klau bleh mcm2 nk bg pkai..tp bile pk kecik lg..tggu raye la bru pkai..tkut ilang plak..