Tuesday, July 28, 2009

hari keluarga tNb

18.07.09 - hari keluarga tnb.. ramai gak dtg.. tapi tak meriah cam 2 tahun lepas.. aku dtg pun sbb nak amik goodies beg ngan kfc jer.. haha... apa isi goodies beg ye? aku dpt tuala beso, beg sandang ngan biskut.. memula keje, aku dpt biskut tin, 2 tahun lepas aku dpt biskut dpt tupperware beso muncis, tahun ni dpt dlm bekas leper lak, ada la 11 peket kecik2 biskut tue.. aih.. awat makin lama makin kecik ye ck? ermm... apa2 la janji dpt ye tak.. ingt senang ke nak dpt barang kompeni niee... byk acara kat padang tue, tapi malas nak jalan, wani pun tido ngan ngendong dia lagi.. lenguh pinggang ooo.. papa je bawa iman round2.. iman pun cam blur2 je apsal ramai nau org.. tapi ceria pas dpt belon.. hahaha pagi dia bagi sarapan, nasi goreng + mineral water.. t.ari dia bg kfc.. dpt 3 ketul ayam, 1 beger yg ada daging + salad, no mayo ..ciss.. sabo je la haii.. kul 1200 pas aku amik kfc, trus balik umah.. malas nak lepak situ lama.. geng pun tak de, acara pun da abih, tinggal nyanyi2 je kat dewan tue..

1 comments:

Cikwa said...

biase la syira..skang kan mengamalkan perbelanjaan berhemah..jdnye sume makin kocik la hadiahnye..igtkan audit je camtu..tnb pun sama gak ye..kire ok la tuh..akak hari puspanita dpt pe tau??? kopok kering jeeeeeeee..aduhaiii..sedey nye dlm hatiii...