Wednesday, June 30, 2010

panas.. berlengas..

salam.. humang aih.. panas, panas.. apa yg panas? aku le panas.. ekon takde kat opis beb!.. smpi ari sabtu plak tue.. startnya ari rabu... huhuhu.. mmg masak la dok opis.. da la kipas ada 2 ketol.. tu pun berebut.. mmg bahang la rasanya.. tingkap byk tapi 1 pun takleh bukak.. erm.. ni gara2 buat koje korek tanah kat lua la tue.. budak opis abg aku lak tue.. grrr... da la ari nie mood aku ada swing.. smpi nak bercakap ngan org pun malas... aku klau takde mood, aku buat hal sendiri jer.. akak sorang ni plak pepagi da bebel2.. tok tek tok tek.. grr.. rasa nak tutup mulut dia.. aku bio je dia bebel sorang2 n senyum.. pas tu blah.. layan kang.. sohih tak mo brenti dia membebel.. eeee.. letih la dgr dia bebel... aku pun jarang bebel sbb cik abe tak suka aku bebel.. so, sila elakkan aku dari start membebel ye.. hahaha..

0 comments: