Wednesday, June 23, 2010

masuk spital...

salam...
sedih tul smlm.. biasa aku pam susu waktu pejabat time lunch n petang be4 balik.. tapi smlm, masa aku nak pam t.ari tue tak boleh plakkkk... mesin bunyi cam biasa, tapi sedutan tu tak rasa.. pusing punya pusing valve tue, sah mmg tak de efek apa pun.. alamakkk mesin sudah buat hal la plak.. da la smlm aku mkn esp.. tapi tak mkn alfafa... baru nak tgk hasil produktiviti sbb da mkn esp, da mesin buat hal.. erm.. nmpk gayanya kene tunggu wani la jugak utk tlg mama dia nie..
maghrib tue pas mandi apalagi melekat la anak dara tue.. perghh.. kenyang gila ko.. mau tak.. mama tak kuakan isinya.. mmg dia telan abih la smpi tetido kekenyangan.. smpi2 dia ngetek tu aku pam guna tangan.. adoi. seksa tul aku rasa.. mmg tabik la sapa yg reti pam guna tangan.. jimat tue takyah bli mesin memahal.. aku lak terkial guna tangan.. lenguh pun ye.. heheh..
pas tu tepon papa suruh amik mesin medela n harmony kat jln kebun.. nasib baik papa sudi melayan.. hehe.. maunya tak.. jauh ko dari glenmarie, p jaln kebun, shah alam then patah balik kl.. malam tadi gagah la jugak guna 2 natang tue.. medela tu dulu aku bagi kat kak ita utk dia pakai masa hanis nyusu badan, tapi sejak hanis putus susu aku pinjam balik buat back up bila mesin aku masuk spital.. yg harmony tu plak, saja aku bli bila jadi cam nie la.. tapi.. lum smpi sehari masuk spital aku da rindukan bunyi n tarikan spectra3 aku.. huhu.. syg siot ngan mesin tue.. walaupun pada org tak seberapa n aku kadang2 timbul malas jugak nak pam.. tapi syg oooo..
harap2 cepat la mesin aku tu pulih seperti sedia kala n boleh berkhidmat semula... susah oo takde bantuan dari dia.. naik senget pala aku nak pam pakai 2 barang tue.. adehhhh...
alhamdulillah, wani masih lagi minum SI walaupun aku da campurkan FM sbb stok takde n sibuk bli barang, renovate umah n pindah barang, lagi la aku tak buat stok.. harap2 aku dpt capai target aku smpi ke usia 2 tahun.. nak2 lagi nak pose lagi 2 bulan.. huhu.. mau kene amik cuti utk buat stok ramadhan gaya nie.. leh sambung cuti2 malaysia bulan 8 nie be4 pose.. hahaha.. best best best!!!

0 comments: