Sunday, January 10, 2010

masih bernafas..

assalamualaikum... selamat tahun baru... agak lewatkan aku wish kat korang.. hehe.. takde mood la nak update blog.. citer byk.. tapi tak tercerita la plak.. azam tahun baru?... tetiap tahun berazam tapi gitu gak lagunya.. camno? hehe.. apapun buat yg terbaik utk diri sendiri... opis masih sunyi lagi.. masih ada yg bercuti tunggu anak kat sekolah.. aku? lum masanya lagi.. iman aku da daftar utk masuk taska tnb.. tapi lum anto lagi.. tunggu ada kete.. aku anto p sekolah.. hehe.. aku seseme la.. huhu.. sumbat idung.. susah nau nak napas.. tekak da ok.. smlm mkn ubat da ok da pagi nie.. cuma mlm tadi agak tingtong pas mkn ubat.. nasib da siap gosok baju utk seminggu.. pas tu trus tido.. hajat nak tgk ajl, terkubur.. tak pe la.. nnt leh update kat hot fm.. sure jadi topikkan.. heheh k la.. nnt aku bukak entry pasal wani n iman plak..

0 comments: