Thursday, November 12, 2009

hEpI bEsDei tO mE

12.11.09... berganjak lagi usia aku.. erk.. 28 da ke.. apsal aku rasa cam 18 tahun jer.. muekeke smlm abg aku bawa p mv.. dia amik kat opis sbb aku tak leh balik ptg tue, ujan lobek.. klau tak, kul 6 aku da cabut dah.. hehehe.. da balik ngan abg aku.. sure kul 8 bari dijemputnya.. da p mv.. ajak p mkn.. ingt nak mkn kat portugis grill tapi situ berato tu tunggu makanan siap.. last2 p mkn kat rasa mas... erm.. lama tak kua ber2 gitu sejak ada askar2 nie.. cam masa bercinta jer.. ahaks.. siap2 mkn.. dia tarik ajak p kedai omeh kat tepi tue.. nak bli adiah.. aku ckp tak nak.. tak yah... erm.. bukan tak sudi.. tapi byk lagi dia kene setelkan.. tak pe la.. bila2 bole kan.. yg penting.. dia ingt besdei aku!.. hehe kek pun aku tak kasi order.. nnt order skali ngan kawan aku punya cup cakes.. aku cadang nak order utk dia punya majlis bertunang.. sure iman suka.. heheh

1 comments:

eMMe said...

aku de wish tak kat ko? huhuhu...kalo aku lom wish
hepi belated busday, hiks~
best tak dpt umur baru, hihihih..