Sunday, May 17, 2009

novel oh novel...

skang ni tgh gila baca novel.. aku bli time pesta buku dulu.. tapi kua ari jumaat waktu rehat.. haha... tukar2 ngan member opis aku.. best buku dia..tajuk dia.. Andai Itu Takdirnya ngan Cinta Aku dan Dia.. tak silap.. bli la.. mmg sonok bacanya.. waktu bila aku baca? time aku menoreh la.. haha.. tau2 penuh da botol.. jenuh nak baca time dok umah, mmg tak jadi keje aku.. nak2 ada iman, aih, last2 dia pun dok sebelah, nak tgk apa aku buat.. last2 layan la dia main.. abih citer.. dulu time bujang, sehari suntuk leh adap novel.. skang nie.. byk na cabang nak dibuatnya.. seminggu pun lum tentu leh abih 1 novel.. hehe... apa2pun tu la hobi aku dari budak2, remaja, smpi da jadi mak org nie.. takleh tinggal la.. berangan nnt nak buat perpustakaan sendiri.. sbb da byk koleksi novel/majalah aku.. tu pun ada ilang.. huhu.. sedih2..

1 comments:

eMMe said...

hahahaa
aku la yg hilangkan tu, hehehee....
semoga bile dah pencen nnt, ko jadi pustakawan yg berjaya yea...hehehe...