Sunday, May 31, 2009

mari kita ke taman burung..

salam ... seperti yang dijanjikan... kali ni aku nak celoteh pasal p taman burung kat tarik perdana KL... pagi pas aku buat keje kat opis, da pakat2 janji ngan famili aku jumpa kat taman burung dalam kul 2 sbb kene tunggu abg aku abih koje n amik aku kat opis.. so, kul 2 smpi sana.. sumer da tunggu... yang p famili aku, famili abg aku.. mak, ayah n adik aku.. smpi2 sana bli tiket masing2 melantak aiskrim.. cuaca sgt la panas... nasib baik la iman sempat tido dlm kete walaupun kejap.. sekurng2nya dia takde la ngamuk kat taman tue.. smpi taman, kejut dia bgn, mamai, lama2 baru ok, baru pasan ada atuk, opah, akhmal n ija.. biasa dia sebut nama2 tue jer... hehe iman masa tak kat taman ni, aih.. berani jugak nak pegang2 burung2 nie.. siap nak bagi burung kakak tua mkn, pegang anak ayam.. berjalan tak mo dipegang, nak jln sendiri2.. berpeluh2 cam org berkebun smpi basah baju dia... tapi cuaca mmg panas walaupun dok bawah pokok.. huhu
malas nak citer.. korang layan je la gambar tue... hehehe tapi mmg best p sana.. cuma da tak larat nak abihkan 1 taman.. dapat abihkan separuh taman jer.. hahaha

0 comments: