Thursday, March 17, 2011

interview lagi..

pagi ni aku datang koje selepas semalam EL.. letak je beg, tgk2 ada surat interview.. mak aiiiii 22.3 ni aku interview? aku bajet bulan 4 interviewnya.. sbb sesi ujian bertulis baru lepas.. aku tak terlibat ngan ujian bertulis sbb dia pakai result tahun lepas.. hehe.. aku malas nak apply sebenarnya.. tapi betul gak kata senior aku.. kak zaiton.. bila lagi ko nak cuba, lagipun time ni sumer batch2 time ko masuk, takde la terasa sgt.. klau ko apply lambat, nnt ko akan interview saing2 junior ko, wat malu je.. lagipun cuba je, dapat tak dpt.. lain citer, sekurang2nya dpt pengalamankan.. tu yg mahal tue.. hahaha tahun lepas aku p interview, bersedia la jugak sbb da kene ujian teori tu sah2 la kene baca bagaikan?.. la ni, 1 benda pun aku tak baca lagi!!! visi, misi, nilai2 bersama, gemilang 2015.. pergh gila la.. dan ke nak baca nie??? ngan anak 2 org yg slalu ngaco aku bila aku nak membaca (novel).. adoi.. bila masa aku nak baca nie?? hurm.. apapun kene start buat karangan pasal permulaan kerjaya aku dulu sbb sah2 tu soklan pertama dia.. baca je la apa yg dan.. hopefully dapat la lepas, dpt naik gaji 15% n tambah saham lagi.. yahooooooooooooo.. huh!! lum apa2 da berangan! nyampah!!!

0 comments: