Sunday, December 19, 2010

sebab apa yee...

salam.. sebb apa lama saya tak menulis?
1) Hurm.. kebzan la skang nie.. mana tak nya.. dulu aku jaga Pengurus Kanan jer.. la ni aku jaga Pengurus Bosa.. uiks.. bukan naik pangkat tau.. aku kene dok sini sbb antara PA2 yg ada.. aku la paling lama.. tak aci je kan bunyi nyer.. da la tu elaun takdpat sbb ni bukan gred aku nie.. gred aku jaga PK jer.. hohoho.. no komen la.. malas nak ckp.. 'kerana Allah Taala' je laa.. yg penting bulan2 masyuk.. hehe
2) lupa password la.. ekekke.. da la lupa password.. malas nau nak tukar password..
ala.. klau da malas tue.. malas je la alasan ko.. byk nau kelentongnya.. ekekekee tapi tu la.. bila tangan kat keyboard mati kutu nak ngarang.. bila tak ngadapnya.. mencurah2 idea kua.. ish ish ish...

2 comments:

Cikwa said...

tu tandanya kena rajin2 update selalu..huhuh takde la lupe password..takpun, karang dulu kai manual..pastu bile nk update baru taip je balik..haa tips akak bagi nih..

shah-ira said...

baik kak.. pas ni insyaallah rajin doh nak update blog sendiri.. muekekeke