Friday, May 21, 2010

bahana 5s...

salammm... penat sangat la penat.. bukan penat apa pun. penat kemas opis.. ni sumer gara-gara nak dpt sijil MPC la nie... lagi 2 minggu odit MPC akan mai, cek 5S di opis.. huhu.. tah sempat ke tak.. dari seminggu sekali 5s.. 2 hari seminggu 5S, minggu depan setiap hari 5S.. mana tak nya.. nak kejo bilik fail, bilik stor, pantry, surat, ruang tamu, ruang cenderamata.. gila ko.. tak terbuat da.. semalam je aku, suzi, jai, syah sental gam2 kat kabinet bilik fail.. pergh.. main ngan tinner plak.. aku n suzi gosok pakai tinner. jai ngan syah pakai pembaris.. adoi.. abih jari2 aku terhakis dgn tinner.. ari ni buat lagi bilik fail setelkan fail pekerja (tutup)... senin nnt sambung lagi.. adoi.. bilik fail je makan 2 hari.. bilik stor 2 hari... surau 1/2 hari... bilik bos lagi nak kejo.. perghh.. sakit badan oii... sampai demam-demam gara2 5s... makan tido ingat 5s.. kuat tul penangannyakan... tapi la ni opis da bersih, cantik dan tersusun... baru la best nak buat koje... aku harap pas ni amalkanla.. jangan setiap kali nak odit, setiap kali nak mula balik.. perghh.. mau naik hantu aku.. huhuuhu...

0 comments: