Wednesday, June 17, 2009

tensen

aku tensen.. rasa nak p jauh dari sini.. ingt nak ajak adik aku p genting.. tapi bos ada lak esok.. erm.. camner ye.. haruskah aku cuti untuk mereleskan ketensionan aku ini?? adik aku pun minggu depan last kat sini... pas tu da balik melaka.. sambung kuliah cam biasa.. erm.. susah la nak jumpa dia pas nie.. alahai.. pas tu lak, aku nya pam pulak ada masalah.. cam2 tau je aku ni tgh tension, dia pulak buat hal.. adeh.. aku tak tau la apa masalah pam nie.. bila on, ok je mesin tu bunyi tapi tak mo suck plak.. adehh.. da kene anto nak p servis.. kat subang plak tue.. bila nak anto.. kene la pakai manual.. adeh, letih la tgn.. lagi la takde mood nak pam.. pam pun kene servis.. cam tu la gak ngan aku kot.. kene amik mood baru.. aihh betul2 tensi dibuatnya..

0 comments: