Sunday, June 7, 2009

musim kenduri kawin

skang ni kan musim kenduri kawin.. mak aku dpt paper bag nie.. kenan plak tgk ayat2 dia tue.. nak letak gambar tak boleh2.. so, ni aku kongsikan...
wajah seorang isteri yang cantik berseri
merupakan impian setiap suami
sambutlah kekasih anda dengan senyuman termanis dan
hati yang redha Rasulullah s.a.w. bersabda yang bermaksud "sebaik-baik hamba Allah ialah apabila mereka dipandang mengingatkan kamu kepada Allah" (Hadis Riwayat Ahmad) "Suamiku, jika hari ini isterimu terlalu gembira, sedarkanlah aku dengan amaran Allah. jika aku bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiyah Pencipta. jika aku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga. jika ada tembok yang memisahkan "KITA",
ajaklah aku segera meleraikannya. jika pernah hatimu terluka,
luahkanlah agar aku berubah dan jika aku pernah berdosa,
maafkanlah setiap kesalahanku agar "MAHLIGAI CINTA" yang kita bina kekal bahagia hingga ke akhir hayat.

0 comments: