Sunday, July 18, 2010

SeLaMaT pEnGanTin BaRu Pn. SyahreEna JaNi..

salam...
entry ni da lama.. tapi aku nak citer gak.. hehe
cute kan kadnya...
aku sefamili n mak ayah aku dapat jemputan dari pn. ina nie.. tgk tu, ayah aku da siap2 tulis tarikh kat kad tue, takut terlupa kang tak mai plak kan.. hehe so, cadang2nya nak p la petang tue.. siap2kan bebudak nie hensem2 comel2.. so gerak la.. tapi p sana, erk.. lengang jer.. sohih dia buat malam.. biasa jawa je buat petang pas tu kenduri sambung mlmnya..

cepat la.. kitaorang da siap nie.. tak sabo nak jalan2..

tgk, iman muka sedih.. kene mara sbb dia kene dok blakang.. biasa dia jadi co-pilot.. mama jadi puan kat blakang.. hehe.. tapi da adik dok depan.. iman kene dok blakang dengan atok n opah..

da alang2 smpi situ tapi kenduri nya takde.. wajib la kami p pantai kelanang dengan hensem2 n comel2 tue.. lenjan la main gelongsor tue.. gasak la korang.. hehehe

masa untuk main!!!

balik tu ajak p tengok monyet kat tepi2 jalan.. kat situ mmg byk monyet sbb org rajin benti kat situ bagi makan kat dia.. iman n wani? riuh dlm kete.. monyet! monyet!.. iman nak? nakkkkkkkkkkk.. heheh..sapa la nak belanya yang oii..!

monyet2 bertempiaran lari bila kene flash kamera..

excited 2 beradik ni tgk monyet2..

mlm tu pas maghrib gerak p kenduri semula.. cadang nak p ngan yati tapi aku kene p kanchong dulu.. ayah aku ada jemputan kat sana... pas p kanchong trus p umah ina.. menu sedap ooooo.. hehe... aku makan nasi lemak n soto.. hehehe..

ni pelamin nikah.. buat sendiri tueeee...

ni pelamin dia.. hoho..kenang ke majlis org, klau tak, nak jugak aku bergambar sambil duduk di atas singgahsana tue.. heheh ni la pengantinnya.. erk.. apsal aku nmpk gomok??? huhuhuh

turut hadir malam tue... keluarga pn zulidia.. gmbr cik abe dia takdok.. p amik makanan.. ni keluarga yati.. suka ain dpt ferrero rocher...

selepas perut kenyang, aku sefamili pulang.. takleh la nak dok lama.. sian mak ayah aku tunggu.. ahad tu aku tak mai sbb aku ada hal plak...

0 comments: