Thursday, March 11, 2010

TAG DARI EMMI NUR SILA ADNAN

ni jawapan aku k... 1. Adakah anda rasa HOT?? hot? takde hot nye biasa je.. 2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang. takleh upload... sila refer entry GH... gambar ber5 belakangnya ada jam bosa.. 3. Cerita pasal gambar. gambo nei kitorg amik masa p genting... amik cuti semata2 nak p genting.. lama tak horey2 ngan kawan.. hehe 4. Bila kali terakhir anda makan pizza? pizza? tak ingt sbb mmg jarang aku mkn pizza nie... berbulan2 tak makan.. hehe 5. Lagu terakhir anda dengar? lagu tomat kumpulan waliband.. hehari plak aku pasang skang nie.. hehehe tq mie sbb bagi lagu nie...layannnnn... 6. Apakah yang anda buat selain menyelesaikan tag ini? dengar lagu tue, cek email org anto, chat ngan member.. 7. Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa? rata2 panggil ira.. syah ada jugak.. shy-kgn wp.. akak-pakcik aku, ireng-budak sekolah rendah. 8. Tag lagi 8 orang. 1. emmi (kene jawab lagi ke? hahaha) 2. abg wan 3. kak yus 4. kak zura 5. 6. 7. 8. 9. Siapakah orang no 1 kepada anda? membe sebilik n sekelas masa di poli.. n teman chatting ku.. 10. Katakan sesuatu kepada orang no. 5. oh.. saya takde org no. 5 tue.. 11. No 3 ada hubungan kepada siapa? kawan sekelas masa poli.. n teman chatting ku.. 12. Bagaimana pula dengan no. 4? ni pun teman sekelas n sebilik masa dok asrama poli.. 13. Pesanan kepada orang no. 6. erk.. no. 6 pun takde.. camner nak pesan? 14. Kata2 cinta kepada orang no. 6. nnt aku cari sapa no. 6 tu dulu ye.. baru leh pk kata2 cinta kepadanya.. 15. Adakah no 7 dan no 8 mempunyai persamaan? dah no. 6 takdo.. mano la nak dpt no. 7 n 8.. adoyaiiii... 16. Berikan 5 perkara yang anda tau tentang orang yang mentag anda. org kl.. skang dok putrajaya.. kojo kat selangor.. masih dlm mood honeymoon lagi.. semakin terer memasak.. ye.. tunjukkan skill anda ye.. hehe 17. Persamaan antara KAMBING dan LEMBU? spesis haiwan berkaki 4.. sedap di makan(makan je aku ingat.. hahaha) 18. Perasaan anda wat tag ni? biasa jer.. jawab je la.. tak jawab kang mie muncung.. muekekeke 19. Adakah anda tau si Razman itu sengal? sopo razman? ramzan aku kenal le 20. a) GAY or b) LESS? pompuan kottttttttttttttt... hahahhhahhahaha

1 comments:

eMMe said...

hahaha..name penuh lagi, notty!