Thursday, September 10, 2009

9 bulan sudah..

13.09.09 ~~ 9 bulan da anak dara nie.. kejap je kan.. alhamdulillah.. masih nyusu badan lagi.. lagi 4 bulan nak ku kejarkan.. iyah iyah.. harap2 dpt la genap ke setahun.. klau leh 2 tahun.. itu azam aku.. ramai org kata byk susu ko ye.. tak padan ngan badan.. haha.. alhamdulillah.. rezeki uzma kali nie.. bukan senang beb.. ngan aku kerja.. anak susu badan.. harus buat stok lagi.. bila penyakit M datang.. lagi teruk.. tapi takat nie stok masih tak putus lagi.. klau putus harus ku penin pala.. skang aku masih pump susu lagi.. alhamdulillah, masih gigih angkut beg susu aku merata2.. harus gak ku angkut time raya ni kot.. ekekke beg tangan mmg da takde dlm list.. la ni mr P da mai dah.. so far.. susu aku maintain lagi.. jgn la terjejas produk aku nie.. penin nak gagaunya.. tak dpt la aku full pose.. huhu.. baru berangan2 nak pose full lagi tahun nie.. hahaha

0 comments: